SPRE MISIUNE

    Bugetarea unei calatorii de misiune


    Aspectul financiar al călătoriei de misiune va fi cea mai mare provocare pentru tine, ca lider, precum și pentru grupul dumneavoastră. Echipa ta poate scadă în număr repede, datorită acestui singur factor. Pe de altă parte, acest lucru poate fi, de asemenea, un timp extraordinar de a crește în credință pentru cei care se vor ruga și se vor încredere în Dumnezeu pentru finanțe.

    Întocmește un buget detaliat

     Aici vei folosi mult radiera. Trebuie să formulezi un buget pentru a acoperi cheltuielile de călătorie dar care în același timp să fie accesibil de plătit de către potențialii participanți. Fiecare buget va varia în funcție de unde te duci și ceea ce veți face, dar aici sunt unele elemente de bază pe care ar trebui să le incluzi :

     

    1. Transport

    Acesta nu înseamnă doar transportul până acolo ci și transportul local în timp ce vă aflați în misiune. Comunica cu misionarii care vă vor găzdui în timpul sejurului dumneavoastră pentru a obține costurile exacte de transport local. În anumite țări, India de exeplu, costurile la tren sunt mici dar trebuie să vă rezervați bilete cu mult timp înainte.

     

    2. Cazare

    Asigurați-vă că cereți misionarului detalii cu privire la costurile de cazare. Ei pot să vă spună să nu vă faceți griji despre asta. dar este necesar să aflați astfel încât să puteți acoperi propriile cheltuieli. Dacă nu aveți cazarea asigurată, trebuie să vă interesați dinainte unde puteți sta, cât costă cazarea etc. La fel și dacă trebuie să stați la hotel sau în alte locuri pe drumul spre locația respectivă.

     

    3. Mese

    Da... vorbește cu misionarul despre prețurile locale și obțineți un preț aproximativ pe zi de persoană.

     

    4. O donație pentru misionarii pe care îi vizitați

    Misionarii care vă găzduiesc vor consuma timp și bani pentru a avea grijă de voi, nu doar atunci când sunteți acolo dar și înainte de a ajunge chiar. Aceasta donație va fi o binecuvântare pentru misionari dacă le dai un semn de apreciere pentru găzduirea voastră.

     

    5. Bani de buzunar

    Ar putea fi utilizați pentru suveniruri sau alte cheltuieli neplanificate în timpul călătoriei. Puteți include acest lucru în buget sau comunica cu echipa ta să aducă bani în plus față de ceea ce plătesc pentru călătorie. 

     

    6. Costuri de lucrare

    Dacă aveți de gând să aduceți broșuri, Biblii, Noul Testamente sau orice alte materiale legate de slujire, acest lucru poate fi inclus în buget. Este de ajutor să vă consultați cu misionarul gazdă în avans pentru aceste tipuri de materiale deoarece acesta ar putea avea preferințe în ceea ce privește limba, autorul etc. Alte costuri de lucrare pot fi: materiale pentru activități de lucru manual cu copii, costuri cu închiriere anumite locații pentru activitățile din proiect, închiriere sistem de sunet, materiale pentru activități practice dacă sunt incluse (de exemplu renovați, construiți ceva, faceți curat undeva și aveți nevoie de materiale, de unelte mici etc).

     

    7. Tricou și video pentru membrii echipei

    Să ai o amintire din misiune este întotdeauna un mod distractiv de a-ți aminti de binecuvântările și victoriile lui Dumnezeu. Poți să faci un tricou pentru toți membrii din echipa ta și să-l dai fie la începutul, fie la sfârșitul călătoriei. Ia toate înregistrările video și crează un filmuleț sau un powerpoint. Dacă e posibil, la aproximativ două săptămâni după întoarcerea din misiune, puteți avea o părtășie cu toți cei din echipă și să le arați video. Dați fiecărei persoane un exemplar. Cu siguranță va aduce zâmbete și poate câteva lacrimi reamintindu-și ceea ce a făcut Dumnezeu în timpul călătoriei !

     

    8. Costuri de comunicare

    Va trebui cu siguranță să folosiți email, telefon sau alte mijloace de comunicare în perioada când sunteți acolo dar si inainte de a ajunge. in etapa de pregatire. Costurile nu sunt mari dar trebuiesc luate în calcul.  

     

    9. Cheltuieli neprevăzute

    În cazul unor costuri sau evenimente la care nu te-ai gândit înainte trebuie să aveți o sumă de care să puteți dispune la nevoie. De exemplu unul dintre membrii echipei se îmbolnăvește și trebuiesc avansați niște bani pentru tratament, o eroare de comunicare cu persoana de contact vă poate pune în postura de a găsi alte modalități de cazare sau de transport local etc. 

     

    10. Alte cheltuieli pe care le puteți include în buget sau pur și simplu lăsa pe participanți să le plătească individual înainte de misiune

    Cheltuieli pentru vize, asigurări medicale de călătorie, vaccinuri, cheltuieli cu împuternicirile legale pentru minori etc

     

    Faceți un calendar al plăților

    Încercați să obțineți cel mai bun preț pentru lucruri cum ar fi biletul de avion, dar nu așteptați prea mult timp pentru a cumpăra biletele. Pe de altă parte, dacă încercați să le cumpărați, prea devreme este posibil să aveți unele persoane din grupul dvs. care nu pot veni cu banii la timp. Un obiectiv bun este să vă cumpărați biletecam cu șase săptămâni înainte de călătorie dacă este posibil. O modalitate de a atinge acest obiectiv este de a face un program al plăților pentru grupul dumneavoastră. Stabilește date fixe până la care să achite anumite categorii de cheltuieli (avion, vize etc). Acest lucru va ajuta la acoperirea costurilor în etapa de planificare, dar va și arăta pe aceia din grupul dvs. care nu pot fi în măsură să plătească pentru călătorie. Nu cred că vreți ca doar cu o săptămână înainte de data călătoriei să aveți oameni care nu au plătit încă nimic și nu știu cum să obțină banii. Ei vor abandona, cel mai probabil în ultimul moment, și vă vor lăsa cu ochii în soare.  

    Autor:

     Clark Graham


     

     

    © 2015 Resurse pentru misiune